czwartek, 14 czerwca 2012

Wstęp

Witam! 

Na początek słów kilka o mojej "blogowej karierze". Możliwe, że wśród Czytelników znajdą się  fani fanfiction i to oni mogą mnie kojarzyć z potterowskich opowiadań, które publikowałam pod jakże wyszukanym pseudonimem Pauli. Początki mojej twórczości sięgają lipca 2011 roku.

"Tajemnica Griphe" to początek mojej całkowicie autorskiej twórczości, bowiem zarówno świat jak i postacie są wymyślone przeze mnie. Nie mam pojęcia, na co się porywam, ale mam nadzieję, że wyjdzie to nieźle. Liczę na wsparcie ze strony Czytelników. Główną bohaterką opowiadania będzie Octavia - zdecydowania niepokorna młoda dziewczyna, której zostanie zlecone ważne zadanie. Kto będzie jej pomagał i czy w ogóle uda jej się w pełni osiągnąć cel, tego dowiecie się, czytając. 

 Fantastyka. Ciężko mi przyrównać Tajemnicę Griphe do czegokolwiek ze znanych produkcji, ale znajdą tu coś dla siebie fani różdżek, mieczów świetlnych, smoków, zamków... jednym słowem - twierdzę, że prawdopodobnie stworzyłam nowy gatunek literacki ;)

Zachęcam do czytania! 
poison

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz